اگر جستجوگر شهابسنگ شوید دارا و سرمایه دار می شوید !
 
فیزیک - دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی
آخرین اطلاعات و مقالات مربوط به فیزیک- نمونه سؤالات و پاسخ آنان
اگر جستجوگر شهابسنگ شوید دارا و سرمایه دار می شوید !
 
 

 

اگر یک شهابسنگ پیدا کنید چطور میتوانید اثبات کنید که این یافته یک شهابسنگ واقعی است؟ آیا از فروش یک شهابسنگ میتوان سرمایه دار شد؟

گنج یابی مدرن و قانونی

 

اکثر علاقمندان به ستاره شناسی شب هایی را بیاد دارند که زیر آسمان پر ستاره گاه گاهی جرمی آتشین را میبینند که از سویی به سوی دیگر آسمان حرکت میکنند. این اجرام سنگ های سرگردانی هستند که از میانه فضای منظومه خورشیدی ما به سوی زمین شیرجه رفته و پس از ورود به جو غلیظ زمین آتش میگیرند برخی از بین رفته و بسیاری بر زمین می افتند.

آنها که میسوزند شهاب و آنها که از جو زمین جان سالم به در برده و به زمین می افتند شهابسنگ نامیده میشوند. شهابسنگ ها انواع گوناگونی دارند و از مناطق مختلفی از منظومه خورشیدی ما از یکی از سیارات سنگی و یا حتی از فضای میان ستاره ای به داخل منظومه خورشیدی آمده و به دام گرانش زمین می افتند. آیا می دانید یکی از تجارت های پرسود در جهان که هم از دید علمی و هم تجاری پر فایده و سرشار از منافع مادی است تجارت شهابسنگمیباشد ؟

 

بسیاری از جویندگان و یابندگان شهابسنگ پس از یافتن این سنگهای قیمتی سردرگم هستند و نمیدانند به چه مرکزی برای تایید و اثبات شهابسنگ بودن یافته شان مراجعه کنند . حتی نمیدانند ممکن است شهابسنگ یافته شده شان بسیار گرانبها باشد یا ارزش علمی زیادی داشته باشد.

ما یک خبر خوب برای شما داریم. شرکت آسمان سنگ Asemansang.com ( واقع در خارج از کشور) تنها مرکز تجاری است که میتواند به شما در این زمینه راهنمایی و مشاوره دهد. این مرکز علاوه بر راهنمایی شما برای نحوه جستجو در باره شهاسنگ، در امر فروش آن نیز به شما کمک میکند. تعجب نکنید. بله مرکزی که شما را یاری می دهد که در باره شهابسنگها یاد بگیرید و نمونه سنگ شما را آزمایش می کند و به بازار می رساند، چیزی که دنبالش بودید.

اگر سنگی مشکوک دارید یا دوست دارید طبیعت گردی و کویرگردی کنید و گروه جستجوگر شهابسنگ درست کنید با این مرکز تماس بگیرید. دوستانتان را از وجود چنین شرکتی با خبر کنید و از همین امروز خود و دوستانتان در زمان گردش در طبیعت کوه دشت و جنگل با روشهای صحیح جستجوی شهاب به دنبال شهابسنگ باشید. شاید شما بزودی با همین کار سرمایه دار شوید.

با مراجعه به نشانی این شرکت اطلاعات مفیدی در این زمینه خواهید خواند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
برچسب:, ::
مهران

درباره وبلاگ


عادت ها در آغاز همچون رشته ای نازک و نا مر‌یی هستند اما هر بار که عملی را تکرار می کنیم رشته ای بر رشته ی قبلی تنیده می شود تا سرانجام مانند طنابی ضخیم و چاره ناپذیر بر دست و پای افکار و اعمال ما می پیچد ... بد عادت نشویم ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فیزیک - دبیرستان زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی و آدرس safischoolfizik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1